دانلود و نصب نرم افزار پریماورا

دانلود و نصب نرم افزار پریماورا Primavera P6

7 دقیقه
9 دیدگاه

نرم افزار پریماورا یا Primavera P6 یکی از پر کاربرد ترین نرم افزار های برنامه ریزی و کنترل پروژه می باشد که در بسیاری از پروژه های صنعتی ، ساختمانی و غیره برای زمان بندی ، کنترل پروژه و برآورد هزینه ها استفاده می شود. از امکانات مهم نرم افزار پریماورا می توان به؛ برنامه ریزی پروژه های گروهی به طور همزمان ، گزارش گیری ، محاسبه هزینه های پروژه اشاره کرد. ویژگی جامع بودن نرم افزار پریماورا برای پروژه های بسیار بزرگ نیز مورد توجه است. در این مقاله قصد داریم دانلود و نصب نرم افزار پریماورا Primavera P6 را برای شما توضیح دهیم.

راهنمای دانلود و نصب نرم افزار پریماورا Primavera P6

برای دانلود و نصب نرم افزار پریماورا Primavera P6  در ابتدا با توجه به ویندوز سیستم خود می توانید نسخه ۶۴ بیتی و یا ۳۲ بیتی را از لینک های زیر دانلود کرده و بر روی سیستم مورد نظرتان نصب کنید.

جهت دریافت لینک دانلود نسخه اصلی Primavera P6 20.12 از طریق پیامک، فرم زیر را پر کنید!

نگران نباشید پیامک‌های مزاحم ارسال نمی‌کنیم!

نام و نام خانوادگی(Required)

 

پس از دانلود نرم افزار پریماورا ، فایل دانلود شده را باز کرده و به صورت زیر نرم افزار p6 را نصب می کنیم.

مراحل نصب نرم افزار پریماورا Primavera P6

مرحله اول : در فایل Primavera P6 اولیه که به صورت فایل zip یا rar می باشد ، سه آیتم وجود دارد. بر روی آن کلیک کرده و مورد P6_Pro_R188 را انتخاب می کنیم و در آن بر روی setup کلیک می کنیم تا وارد مراحل نصب پریماورا شویم.

مرحله دوم : در دومین مرحله از نصب نرم افزار پریماورا p6  در پنجره ی باز شده ، دو گزینه Advanced , Typical وجود دارد که می بایست گزینه اول یعنی Typical را انتخاب کنیم و دکمه Ok را می زنیم.

دانلود و نضب پریماورا

مرحله سوم : مرحله بعد در پنجره ای که باز می شود ، دکمه ی setup را انتخاب کرده تا شروع به نصب پریماورا کند و مدت کوتاهی منتظر می مانیم.

مرحله چهارم : مرحله بعد باید گزینه ی Run Database Configuration انتخاب شده باشد و سپس با دکمه ی ok وارد مرحله بعد می شویم.

مرحله پنجم : پنجره ای با نام Database Configuration باز می شود که در قسمت کشویی آن گزینه P6 Pro Standalone (SQL) را انتخاب می کنیم.

مرحله ششم : در مرحله بعدی از نصب نرم افزار پریماورا p6 گزینه ی Add a new  standalone database and connection را انتخاب می کنیم.

مرحله هفتم : در مرحله آخر می بایست مشخصات پروژه را وارد کرده و پسورد دلخواه را وارد کنید. در حالت پیش فرض نام کاربری admin نوشته شده است اما می توانید آن را تغییر دهید . عبارت admin را کپی کرده و به عنوان پسورد در قسمت Enter new password و تکرار آن وارد می کنیم. سپس دکمه ی next و در نهایت دکمه finish را برای اتمام مراحل نصب نرم افزار پریماوراp6  می زنیم.

نصب پریماورا

با انجام این مراحل، نرم افزار پریماورا P6 بر روی سیستم شما نصب شده است و برای استفاده از آن می توانید از تب start نرم افزار Primavera یا P6 را پیدا کنید و آن را باز کنید. برای باز کردن آن لازم است نام کاربری ادمین و پسورد را وارد کنید که می بایست همان نام کاربری و رمز وارد شده در مرحله‌ی نصب باشد .

پس از آن نرم افزار برای شما باز شده و می توانید پروژه مورد نظر خود را در آن وارد کنید . در هنگام ورود به نرم افزار تصویری مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که پس ار آن می توانید کار خود را آغاز کنید .

پس از ورود ؛ در محیط نرم افزار پریماورا از منوی بالای صفحه می توانید آیتم help را انتخاب کنید و در قسمت About Primavra P6 Professinal  مشخصات و جزئیات نرم افزار و نسخع ی نصب شده را مشاهده کنید .

نکته : بهتر است نام و پسورد ورود به نرم افزار را به خاطر بسپارید زیرا در هنگام هر بار ورود به نرم افزار لازم است پسورد آن را وارد کنید .

مقالات پیشنهادی
دوره پیشنهادی
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
مصیب
1401/02/10
پاسخ دهید

سلام نرم افزار برای من نصب نمیشه دکمه انستال که میزنم یه نوار سبز میاد و یه نوار خاکستری هیچ تغییری نمیکنه

روزبه کران زاده
1401/02/11

سلام
احتمالا شما مراحل نصب را به درستی نرفته اید و یا شاید قبلا نصب کردید و نیاز هستش که دیتابیس مجدد نصب بشه.
موفق باشید

مهرداد
1401/11/05
پاسخ دهید

سلام نصب شد پسوورد و نام کاربری زدم رد میشه، اما بعدش یه صفحه سفید میاد و دیگه هیچ

روزبه کران زاده ویراشگر
1401/11/07

سلام مورد گفته شده توسط شما تا حالا برای ما پیش نیاامده و دقیق نمیدونیم تا چه مرحله ای یش رفته اید و چه اروری داده است.
لطفا مراتب را از طریق راه های ارتباطی گذاشته شده اطلاع رسانی کنید. موفق باشید

محمد بهلولی
1401/11/27
پاسخ دهید

سلام . از آدرس سایتی که فرستادید . دانلود کردم و آن را اکسترکت نمودم . اما پوشه مورد P6_Pro_R188 وجود ندارد.

روزبه کران زاده ویراشگر
1401/11/28

سلام شاید موقع اکسترکت ایرادی بوجود آمده است چون همه دوستان بدون مشکل دانلود و نصب کردن.

امیر علی رانور
1401/12/04
پاسخ دهید

درود بر شما استاد بنده مراحل نصب رو که میزنم همه چی درسته فقط آخرین مرحله بجای FINISH گزینه SAVE میاد و اون که میزنم عمل خاصی انجام نمیده و دوباره از مرحله 5 به بعد باید اعمال بشه چندین بار انجام دادم نشد و حتی نت رو هم قطع کردم و پنجره اول دوم هم مادام باز بود و ی گزینه هم باز بود که PDEM بود

روزبه کران زاده
1401/12/04

سلام شاید ورژن نصبی شما با ورژن این آموزش مطابقت نداشته و این آموزش مربوط به ورژن 18 می باشد.
سعی کنید آخرین ورژن نرم افزار را نصب کنید و مطابق همان آموزشی پیش روید که از آن سایت دانلود کردید.
در آینده نزدیک فایل نصبی و آموزش نصب آخرین ورژن در سایت قرار داده خواهد شد. موفق باشید

م قلی پور
1402/06/02

منم دقیقا امروز که نصب میکردم این مشکل برام پیش اومده.شما تونستین مشکل نصب نرم افزارتونو حل کنین؟برای منم بجای finishگزینه save میاد

keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط
question